Dat hadden wij niet verwacht!
Bij Vindsubsidies stellen wij de klant centraal. Dat doen wij in het subsidieproces, maar ook in alle marketing- en communicatieuitingen. Dit doen wij om jou te voorzien in je behoeften. Helaas zijn wij daar niet in geslaagd. En dat vinden wij op z'n minst erg vervelend.
Wij willen graag aan de slag met jouw feedback
Wij staan open voor jouw feedback. Of liever gezegd: wij staan te springen om jouw feedback. Zodat wij onze dienstverlening én informatievoorziening kunnen verbeteren, waardoor wij in de toekomst beter aan jou wensen kunnen voldoen.
Op naar een positieve ervaring
Aan jouw reactie te zien kunnen wij nog stappen zetten. Daarom willen we je vragen om ons via het contactformulier van waardevolle feedback te voorzien. Dan beloven wij je hard te werken aan een positievere ervaring in de toekomst!
Hoe kunnen wij zorgen voor een positieve ervaring?
Met jouw feedback gaan wij aan de slag om onze dienstverlening en/of communicatie verder te verbeteren. En daarom staan wij te springen om jouw feedback!